Share on facebook
Share on linkedin

TOTALKUNDEKONSEPTET

Totalkundekonseptet sikrer langsiktighet og forutsigbarhet, og gir ditt selskap tilgang til et bredt spekter av ressurser og fordeler. Dere får én leverandør å forholde dere til, og en trygghet om at Lexit tar ansvar for hele prosessen – både drift og funksjonalitet.

Konseptets fordeler:

  • Én leverandør å forholde seg til
  • Trygghet/forsikring om at Lexit tar ansvar for hele merkeprosessen – drift og funksjonalitet
  • Bedre ledetid forbruksmateriell
  • Prioritet på service og vedlikehold
  • Kostnadsfordeler

Som totalkunde sikres du tilgang til ressurser
fra alle forretningsområder i Lexit

Bred portefølje av etiketter fra eget trykkeri i Sverige – alt fra nøytrale til linerless/sleeves, kartong, spesialetiketter
og flersidige.

Merkeløsninger, primært mot næringsmiddelindustrien, alt fra enkeltstående printere til print-and-apply direkte på produksjonslinjene.

Løsninger tilpasset din bransje innenfor merking, lager og logistikk, salg og service. Modulbasert og enkle å integrere med eksisterende systemer.

Bred erfaring på håndterminaler, tablets, skannere, RFID, POS-utstyr og etikettprintere
– satt sammen i løsninger som hjelper din bedrift.

Hvordan bli totalkunde hos Lexit Group?

Du signerer en totalkundeavtale for minimum to år, som omhandler to eller flere av våre forretningsområder.

CEO – LEXIT GROUP KONSERN

Sjur Skjæveland

Skjæveland har vært CEO for Lexit-konsernet siden august 2019. Før han tok over ledelsen av Lexit, var Skjæveland leder for strategi og forretningsutvikling i Orkla Confectionery & Snacks, et av forretningsområdene i Orkla-konsernet. Han har bred internasjonal erfaring fra ulike leder-, rådgiver- og styreroller innen merkevarer, næringsmidler, media, teknologi og management consulting fra blant annet Schibsted og Bain & Co. Skjæveland har en mastergrad i internasjonal business fra Columbia University i New York, samt en bachelor fra Universitet i Oslo i tillegg til å ha gjennomført executive utdanning med IMD.

Mr. Skjæveland has been CEO of Lexit Group since august 2019. Before Lexit, he was Head of Strategy and Business Development at Orkla Confectionery & Snacks, a division of the Orkla Group, the leading FMCG-company in the Nordics. Prior experience includes leadership roles at Schibsted and Bain & Co. He has extensive international experience from different leadership, advisory and board positions in FMCG, media, technology and management consulting. He holds a Master Degree in International Finance and Business from Columbia University in NYC and a Bachelor Degree from the University of Oslo.