TJENESTESALG
Nye teknologiske løsninger, som gir svært lave salgskostnader, har bidratt til at også lavt prisede tjenester nå er salgbare. Spesielt innen reise og samferdsel har dette gitt nye muligheter, både for de reisende og for organisasjonene. Som gode eksempler kan vi nevne oppgradering av billetter, ekstrabagasje og lounch-tilgang. Løsningene som tas i bruk er rimelige i innkjøp, intuitive i bruk og lett å ta med til salgsstedet.
I persontransport bransjen er det stadig behov for forenkling og forbedring av kundenes reiseopplevelse. Kundene ønsker ikke å stå i kø for å kjøpe billett, derfor har vi utviklet en mobil kasseløsning for tjenestesalg, som gjør at du har mulighet til å betjene kundene der de befinner seg. Løsningen støtter de fleste betalingsmetoder og kan brukes der du har mobildata eller wi-fi tilgang.
Løsningen støtter også salg fra selvbetjeningskiosker. Disse leveres som standard eller skreddersys etter behov.
Se våre kioskmodeller.
Service og support
Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportavdeling som yter telefonsupport, gjør service på produkter inne på eget serviceverksted eller bistår kunder på deres lokasjon. Dersom din bedrift har virksomhetskritisk utstyr i drift har vi også mulighet for å utføre preventivt vedlikehold. Vår service- og supportavdeling består av en serviceinnstilt koordinator og flere dyktige sertifiserte serviceteknikere.
Eie, leie & as-a-service
Vi vil hjelpe våre kunder med å oppnå en mer effektiv drift. Våre løsninger kan kreve investeringer i industriell hardware, merkeutstyr eller annet. Hvis ønskelig, kan vi bidra med finansieringsløsninger både i form av kun leie/leasing, leie kombinert med en SLA/serviceavtale, og også integrerte as-a-service avtaler som kan inkludere software-komponentene i løsningene. Ta kontakt, så hjelper vi deg med vurderingen av den beste løsningen for dine behov.