Share on facebook
Share on linkedin

LØSNINGER FOR PROFFBUTIKKER

Lexit har mange års kunnskap og erfaring med løsninger for salg mot proffmarkedet. Helt siden oppstart har vi levert håndholdte selvbetjeningsløsninger for proffmarkedet. Verden har gått videre siden den første leveransen med to linjers mono-skjermer med varenummer og antall. Med dagens høyteknologiske løsninger fra Lexit øker du effektiviteten og forhindrer kø i din proffbutikk.

Selvbetjening

Våre løsninger kan kjøres på ulike plattformer som selvbetjent kiosk, kundens mobiltelefon, dedikerte håndholdte skannere i butikken og RFID-utsjekk for å nevne noen. Felles for disse løsningene er at de er selvbetjent – kunden gjør registreringen selv. På denne måten kan de butikkansatte bruke tiden mer effektivt ved å bistå kundene ute i butikklokalet istedenfor å skanne strekkoder i kassen.

Kundene får en bedre handleopplevelse, sparer tid og får den ekstra servicen de fortjener.

BYOD (Bring Your Own Device)

Mange bedrifter vurderer BYOD-løsninger, som innebærer at håndverkere og andre proffkunder benytter egen smarttelefon i butikken for å scanne ut varer. Vi har bred erfaring med å vurdere fordeler og ulemper med en slik løsning sammenlignet med dedikerte håndholdte skannere. Videre har vi en BYOD-løsning som gjør at vi kan enkelt lansere en app under ditt merkenavn i Play Store for Android og App Store for iPhone/iPad. Kundene kan så laste ned denne appen og begynne å bruke den i din butikk.

Click & Collect

Vi leverer komplette løsninger for selvbetjent vareutlevering på 1-2-3.

  1. Kunden bestiller varer via app.
  2. Butikken eller lageret plukker ordren og gjør den klar til henting ved å plassere den i henteskapet.
  3. Kunden får SMS/e-post med beskjed om at ordren kan hentes på ønsket hentepunkt. Ved å angi hentekode utleveres pakken.

Løsningen fungerer stand-alone eller som en integrert løsning som kommuniserer med ditt forretningssystem.

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportavdeling som yter telefonsupport, gjør service på produkter inne på eget serviceverksted eller bistår kunder på deres lokasjon. Dersom din bedrift har virksomhetskritisk utstyr i drift har vi også mulighet for å utføre preventivt vedlikehold. Vår service- og supportavdeling består av en serviceinnstilt koordinator og flere dyktige sertifiserte serviceteknikere.

Eie, leie & as-a-service

Vi vil hjelpe våre kunder med å oppnå en mer effektiv drift. Våre løsninger kan kreve investeringer i industriell hardware, merkeutstyr eller annet. Hvis ønskelig, kan vi bidra med finansieringsløsninger både i form av kun leie/leasing, leie kombinert med en SLA/serviceavtale, og også integrerte as-a-service avtaler som kan inkludere software-komponentene i løsningene. Ta kontakt, så hjelper vi deg med vurderingen av den beste løsningen for dine behov.

andre Kundereferanser