KIOSK OG SELVBETJENING

Våre komplette kiosk- og selvbetjeningsløsninger (selvbetjente kasser/self checkout) vil forbedre handleopplevelsen for dine kunder samtidig som den øker effektiviteten blant de ansatte og bidrar til økt mersalg. Kunder på farten er opptatt av å effektivt foreta bestillingen/betalingen selv og komme seg videre. Vi hjelper deg å definere behovet for kassasystem/kasseløsning, og har en bred portefølje av ulike selvbetjente kasseløsninger/self checkout som forbedrer flyten og effektiviteten i butikken/restauranten. Løsningene bygger på standard rammeverk som vi tilpasser dine behov og ønsker.

Selvbetjent kasse og bestilling

Driver du restaurant, cafe eller bakeri, kan våre kiosker og kasseløsninger bidra til raskere betjening av kunder, mindre kø og økt mersalg. Kioskene/kasseløsningene gir kunden komplett oversikt over varesortiment, allergenoversikt, pris og potensielle tillegg. Kioskene/kassene kan utstyres med betalingsterminal og kvitteringsskriver.

Driver du butikk og ønsker å tilby kundene dine muligheten til å kunne ekspedere seg selv, så kan du bruke våre selvbetjente kasseløsninger. Kassene er utstyrt med touchskjerm, strekkodeleser, RFID leser, kvitteringsskriver og bankterminal, så kundene kan raskt og effektivt både skanne, betale og pakke varene sine.

Selvbetjent skanning

Med vår selvbetjente skannerløsning, kan du utstyre kundene dine med en håndholdt enhet som de tar med seg mens de handler i butikken. De kan bruke skanneren til å skanne varer de ønsker å kjøpe, men også sjekke pris og få opp mer informasjon om varen.

Denne løsningen egner seg meget godt i butikker hvor det ikke er mulighet for å merke varene med strekkode, men heller bruker strekkodemerking på hyllene.

selvbetjente kasseløsninger ulike typer

Selvbetjent hentepunkt

Har kunden bestilt varer på nett, via epost eller telefon kan du pakke varene og plassere de i et hentepunkt. SMS eller e-post sendes til kunden så snart ordren er klar for avhenting. Våre hentepunkter kan integreres med et forretningssystem eller fungere som en frittstående løsning.

Infokiosk

Våre infokiosker gir deg mulighet til å dele informasjon med kundene dine på en effektiv og oversiktlig måte. Vi tilbyr løsninger for digital meny, allergenoversikt og reklameeksponering.

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportavdeling som yter telefonsupport, gjør service på produkter inne på eget serviceverksted eller bistår kunder på deres lokasjon. Dersom din bedrift har virksomhetskritisk utstyr i drift har vi også mulighet for å utføre preventivt vedlikehold. Vår service- og supportavdeling består av en serviceinnstilt koordinator og flere dyktige sertifiserte serviceteknikere.

Eie, leie & as-a-service

Vi vil hjelpe våre kunder med å oppnå en mer effektiv drift. Våre løsninger kan kreve investeringer i industriell hardware, merkeutstyr eller annet. Hvis ønskelig, kan vi bidra med finansieringsløsninger både i form av kun leie/leasing, leie kombinert med en SLA/serviceavtale, og også integrerte as-a-service avtaler som kan inkludere software-komponentene i løsningene. Ta kontakt, så hjelper vi deg med vurderingen av den beste løsningen for dine behov.

ANDRE Kundereferanser