en hånd som reparerer en pos kasse

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportavdeling som yter telefonsupport, gjør service på produkter inne på eget serviceverksted og bistår kunder på deres lokasjon. Dersom din bedrift har virksomhetskritisk utstyr i drift har vi også mulighet for å utføre preventivt vedlikehold. Vår service- og supportavdeling består av en serviceinnstilt koordinator og flere dyktige sertifiserte serviceteknikere.

Trygghet med serviceavtale

En serviceavtale gir din bedrift forutsigbarhet og mulighet til å fokusere på det dere gjør best, og gir prioritert behandling. Kontakt oss for mer informasjon dersom dette høres interessant ut.

Supporttelefon +47 63 98 40 81

Vennligst ha ditt saksnummer klart om det gjelder en eksisterende sak. Saksnummer skal medfølge varer ved innsending eller innlevering av servicesaker. Det kan også sende epost med en beskrivelse av eventuelle utfordringer som ønskes løst. Du vil da motta et svar med saksnummer og rutine for innsendelse av utstyr til serviceavdelingen. Saker blir overvåket kontinuerlig og ansvarlig tekniker vil følge opp din sak.

person som taster på et skjermbrett

Serviceportal

Våre kunder har tilgang til vår egenutviklede service-portal. Her kan du enkelt opprette service-saker og følge status i egne aktive saker. Du vil også kunne kommunisere med vår koordinator og/eller ansvarlig tekniker.

Ta kontakt med ansvarlig selger, servicekoordinator eller trykk her dersom du ikke har fått tilgang.

Autorisert servicepartner

Lexit Group sitt tekniske team er sertifisert på alle våre produkter. I tillegg er vi autorisert servicepartner (ASP) med flere av våre leverandører.