
Med Lexit Sentralt merkesystem kobler vi kundens eksisterende virksomhet, produksjon og automatisering. Den sanne kraften i Sentralt merkesystem ligger i dens evne til å være fleksibel og skalerbar.
Enten du administrerer ett eller flere anlegg, er driftseffektivitet grunnleggende for den suksessen virksomheten din oppnår. Kunder leter etter spesialtilpassede produkter som fører til kortere justeringer og ledetider, samtidig som produksjonen er under press for å optimalisere produksjonsflyten, produsere effektivt til masseproduksjonskostnader, fullføre dataanalyse og ha riktig informasjon skrevet ut for å gi full skala forsyningskjede sporbarhet.
Sentralt merkesystem er en brukervennlig, pålitelig plattform designet for vekst med tydelige tekniske, økonomiske og driftsmessige fordeler – den gir deg full kontroll i produksjonen.
Produksjonsanlegg har forskjellige systemer, automatisering og utstyr for å drive produksjon fra forskjellige leverandører. Sentralt merkesystem kan enkelt tilpasses for å imøtekomme forskjellige typer behov, integrere dagens landskap og koble til virksomhet, produksjon og automatisering. Det er tydelige fordeler med fleksibel og tilkoblet produksjon, slik som å gjøre datamengder til handling, produktsporbarhet og visualiseringer for dashboards.
Med Sentralt merkesystem som et fleksibelt og skalerbart kommunikasjonssenter fremtidssikrer du bedriften din og tar produksjonen til neste nivå.
Alt vårt arbeid fokuserer på å forberede kundene våre for fremtiden best mulig ved å mestre øyeblikket. Vi lover kundene våre full kontroll gjennom verdikjeden, muligheten til å reagere raskt, skalerbarheten til å forbli konkurrerende og å ha fleksibilitet til å møte de tøffeste utfordringene.
Nødvendige informasjonskapsler er helt essensielle for at nettstedet skal fungere skikkelig. Denne kategorien inkluderer bare informasjonskapsler som sikrer grunnleggende funksjoner og sikkerhetsfunksjoner på nettstedet. Disse informasjonskapslene lagrer ikke personlig informasjon.
Eventuelle informasjonskapsler som kanskje ikke er spesielt nødvendige for at nettstedet skal fungere, og som brukes spesifikt for å samle inn brukerens personlige data via analyse, annonser, annet innebygd innhold, blir betegnet som ikke-nødvendige informasjonskapsler. Det er obligatorisk å skaffe brukernes samtykke før du kjører disse informasjonskapslene på nettstedet ditt.
Skjæveland har vært CEO for Lexit-konsernet siden august 2019. Før han tok over ledelsen av Lexit, var Skjæveland leder for strategi og forretningsutvikling i Orkla Confectionery & Snacks, et av forretningsområdene i Orkla-konsernet. Han har bred internasjonal erfaring fra ulike leder-, rådgiver- og styreroller innen merkevarer, næringsmidler, media, teknologi og management consulting fra blant annet Schibsted og Bain & Co. Skjæveland har en mastergrad i internasjonal business fra Columbia University i New York, samt en bachelor fra Universitet i Oslo i tillegg til å ha gjennomført executive utdanning med IMD.
Mr. Skjæveland has been CEO of Lexit Group since august 2019. Before Lexit, he was Head of Strategy and Business Development at Orkla Confectionery & Snacks, a division of the Orkla Group, the leading FMCG-company in the Nordics. Prior experience includes leadership roles at Schibsted and Bain & Co. He has extensive international experience from different leadership, advisory and board positions in FMCG, media, technology and management consulting. He holds a Master Degree in International Finance and Business from Columbia University in NYC and a Bachelor Degree from the University of Oslo.