En ansatt trykker på en dataskjerm i en restaurant

Vi effektiviserer kundebestillingene

Dely AS er Norges ledende serveringskjede med en årlig omsetning på rundt 1,4 milliarder kroner fordelt på over 140 restauranter og kaféer. De driver kjente nasjonale merkevarer som Peppes Pizza, La Baguette, Fattigmann, Kjøkken og Kaffe og Eataly, i tillegg til internasjonale merkevarer som Starbucks® og TGI Fridays™.

LØSNING LEVERT

Lexit Group har levert komplett POS-pakke som inkluderer kvitteringsskrivere, datakasser/berøringsskjermer, svitsjer, patchekabler og kasseskuffer.

Løsningene fra Lexit effektiviserer mat- og drikkebestillingene på Delys 330 restauranter og kafeer i Norden. De omlag 9 000 ansatte benytter berøringsskjermer på datakasser og nettbrett – noe som forenkler bestillingsrutinene. Samarbeidet har pågått siden 2005 og fungerer meget tilfredsstillende.

Dely står overfor en rekke utfordringer hver dag, fra å forbedre kundeopplevelsen til å håndtere bestillinger og betalinger sømløst. Lexit forstår disse utfordringene og har tilpasset løsningene for å effektivisere driften, forbedre produktiviteten og gi Delys kunder en førsteklasses opplevelse.

Tre mennesker foran en skjerm i en restaurant
To mennesker ved kassen i en restaurant

Solide produkter som tåler røff behandling

Lexits brede utvalg av POS-systemer og berøringsskjermer har gjort det mulig for Dely å implementere den nyeste teknologien på en måte som passer deres spesifikke behov. På den måten har de i tillegg til å effektivisere driften, også forbedret den totale kundeopplevelsen.

Produktene er solide og tåler røff behandling i krevende arbeidsmiljøer. Gammelt og utrangert utstyr skiftes ut fortløpende. Det tar normalt 1-2 dager fra utstyret bestilles til det er fremme hos restaurantene eller kafeene.