Selvbetjeningskiosker for økt effektivitet og bedre kundeopplevelse

Hver dag besøker mer enn 11 millioner gjester BURGER KING® restauranter rundt om i verden. BURGER KING® ble grunnlagt i 1954, og er nå den nest største hamburgerkjeden i verden. Vårt samarbeid med King Food drifter i dag over 120 restauranter for Burger King i Skandinavia.

LØSNING LEVERT

Lexit Group leverer selvbetjeningskiosker i de fleste av Burger King`s restauranter i Skandinavia. Kioskene er levert med skjerm, kvitteringsskriver, 2D skanner og bankterminal. Vår kiosker gir også mulighet for betjening fra to sider samt mulighet for veggmontering. I tillegg til fysiske kiosker har Lexit også levert informasjonsskjermer til visning av ordrenummer som er registrert samt ferdig for utlevering. Til nå er det levert mer enn 600 kiosker i Skandinavia.

Etter flere års drift ser vi tydelig at Burger Kings selvbetjente bestillingskiosker har økt effektiviteten, drevet mersalg og forbedret kundeopplevelsen. Ved å avlaste de manuelle kassene bidrar kioskene til en mer strømlinjeformet drift.

Kioskløsningen reduserer stressnivået ved bestilling sammenlignet med tradisjonelle kassekøer, da kundene kan legge inn bestillingen i sitt eget tempo uten tidspress. I mange av restaurantene skjer nå en betydelig andel av salget via kioskene, noe som ikke bare effektiviserer betjeningen, men også gir de ansatte bedre tid til å yte personlig service og sørge for en enda bedre gjesteopplevelse.

Med Lexits moderne selvbetjente kioskløsning får Burger King en smidig, intuitiv og rask bestillingsprosess som minimerer køer og ventetid.  Totalt sett har investeringen i selvbetjente kiosker vist seg å være en lønnsom og fremtidsrettet løsning som styrker både drift, omsetning og kundeopplevelse.