EtikettprinterEN Intermec PF4 – bør byttes ut

Vi har kommet til et punkt vi kaller «End of Life», og det er nå på tide å handle!

Vår etikettskriver og trofaste tjener, Intermec PF4, begynner å dra på årene og enkelte viktige reservedeler er ikke lenger å få tak i. Våre teknikere utfører fortsatt service på PF4-skriverne men muligheten til å skaffe reservedeler blir stadig vanskeligere.

Dersom du bytter inn den gamle Intermec/Honeywell PF4-skriveren din, tilbyr vi den nye og moderne industrielle etterfølgeren, Honeywell PM45 Compat, til en redusert pris. PM45 er fullt kompatibel med PF4-printeren og all programvare kan enkelt overføres og brukes videre i den nye printeren.

Sikker produksjon – sørg for at skriveren din fungerer

For å produsere et ferdig produkt i en produksjonslinje kreves det ofte flere ulike typer utstyr. For nesten all produksjonsflyt må produktet merkes og en etikett påføres emballasjen før alt er klart for levering.

Med tanke på at det nå er merkbart vanskeligere å få tak i reservedeler til PF4, anbefaler vi at du allerede nå sikrer produksjonen din. Bytt printerne og sørg for trygge prosesser uten stopp også i tiden fremover.

Tenk miljø! Lever inn din gamle Intermec PF4 og erstatt den med en ny Honeywell PM45 – så sørger vi for miljøvennlig avfallshåndtering.

Industrial PM45

Honeywell PM45 er bygd for smarte merkeløsninger som hjelper bedrifter med å forbedre automatiseringen i produksjonen og sørger for høy operasjonell effektivitet.

PM45-skriveren sikrer utskrifter av høy kvalitet når det gjelder strekkoder, tekster og bilder, selv på små elektroniske komponenter og etiketter for medisinsk utstyr.

Komplettere med en serviceavtale?

Sammen med tilbudet vårt er det også mulig å tegne serviceavtale for forebyggende vedlikehold. Planlagt vedlikehold er grunnlaget for å sikre at produksjonen ikke opplever forstyrrelser. En reserveskriver betyr også at vi i tillegg kan reparere din skriver på et av våre service- og supportverksteder.

Diskuter med en av våre selgere hvilken avtale som passer deg best. Avhengig av produksjonsmiljø, driftstider og trykk kan vi tilpasse en serviceavtale som passer din produksjon.

Benytt deg av tilbudet og sikre produksjonen din!

Totalkundekonseptet

Konseptet for deg som ønsker en forutsigbar arbeidsflyt innen etiketter, emballasje og merkeløsninger. Konseptet bygger på en gjensidig forpliktelse innen minimum to av våre produktområder. 

Avtalen sikrer langsiktighet og forutsigbarhet, og gir ditt selskap tilgang til et bredt spekter av ressurser og fordeler. Dere får én leverandør å forholde dere til, og en trygghet om at Lexit tar ansvar for hele prosessen – både drift og funksjonalitet.

TRENGER DU ETIKETTER?

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportavdeling som yter telefonsupport, gjør service på produkter inne på eget serviceverksted eller bistår kunder på deres lokasjon. Dersom din bedrift har virksomhetskritisk utstyr i drift har vi også mulighet for å utføre preventivt vedlikehold. Vår service- og supportavdeling består av en serviceinnstilt koordinator og flere dyktige sertifiserte serviceteknikere.

Eie, leie & as-a-service

Vi vil hjelpe våre kunder med å oppnå en mer effektiv drift. Våre løsninger kan kreve investeringer i industriell hardware, merkeutstyr eller annet. Hvis ønskelig, kan vi bidra med finansieringsløsninger både i form av kun leie/leasing, leie kombinert med en SLA/serviceavtale, og også integrerte as-a-service avtaler som kan inkludere software-komponentene i løsningene. Ta kontakt, så hjelper vi deg med vurderingen av den beste løsningen for dine behov.