Autorisert servicepartner for Honeywell (Intermec) og Bluebird

Lexit Group har signert en autorisert servicepartner (ASP) avtale med mobilitetsprodusentene Honeywell (Intermec) og Bluebird. – Som ASP utfører vi nå raske garanti- og servicereparasjoner for alle våre kunder fra eget servicesenter på Kløfta, sier forretningsutvikler Svein Degenes Lauritsen i selskapet.

ASP-avtalen styrker Honyewell og Bluebird som produsenter og Lexit Group som leverandører mot sine kunder i det norske markedet. – Å bli utnevnt som autorisert servicepartner er noe vi er stolt av. Vi har riktig kompetanse og nødvendige ressurser til å påta oss ansvaret som ASP partner for Honyewell og Bluebird, sier Degenes Lauritsen. Han kan fortelle at flere av Lexit Groups kunder ser klare fordeler med den nye ordningen. – De får nå maksimal oppetid på sine forretningskritiske områder.

ASP-avtalen gjør Lexit Group i stand til å ivareta produsentenes serviceavtaler over hele Norge. – Tidligere ble alle reparasjoner utført hos europeiske servicepartnere. En slik operasjon kunne ta 1-2 uker. Vårt servicesenter på Kløfta er nå i stand til å foreta de fleste reparasjoner innen 24 timer. I de tilfeller hvor mobilproduktene ikke lar seg reparere, får kundene tilgang til nye, sier Degenes Lauritsen. – For flere av våre kunder er produktene driftskritiske. Oppstår det et uhell får de nå mer ut av sin investering, slipper nedetid og kan betjene kundene på en optimal måte.

 

For mer informasjon kontakt:

Lexit Group Norway
v/Svein Lauritsen
mobil: +47 481 02 930
e-mail: svein.lauritsen@lexit.no

 

Tekst/foto: Trond Schieldrop

Se nettartikler hos Ny teknikk og Logistikk & ledelse