Share on facebook
Share on linkedin

Totalkundekonseptet – effektiv arbeidsflyt med én leverandør

Vi startet året med å lansere vårt nye Totalkundekonsept – et konsept som gir deg tilgang på høy tverrfaglig kompetanse fra alle våre forretningsområder. Vi har lang og solid erfaring samt en unik tilstedeværelse i markedet med vår brede portefølje innen hardware, software, egen produksjon av forbruksmateriell og maskinutstyr for håndtering av innsatsfaktorer i tilhørende produksjonslinjer.

Vår kompleksitet vil gjennom Totalkundekonseptet sikre kundene våre langsiktighet og forutsigbarhet samt gi tilgang til et bredt spekter av ressurser og fordeler. Konseptet bygger på en gjensidig forpliktelse som gir gjensidige gevinster.

Noen av godene ved å signere denne typen avtale vil eksempelvis være bedre ledetid på forbruksmateriell (vi har en forutsigbarhet via prognoser som gjør at vi kan planlegge innkjøpene og produksjonen mer hensiktsmessig) og prioritet på service og vedlikehold med fri tilgang på telefonsupport.

En av flere fordeler er at kundene får én leverandør å forholde seg til og dermed en trygghet ved at Lexit tar det fulle og hele ansvaret for de kontraktsfestede prosessene – både drift og funksjonalitet.

Hvordan bli totalkunde hos Lexit Group?

Du signerer en totalkundeavtale for minimum to år, som omhandler to eller flere av våre forretningsområder.

Dersom dette er interessant for din bedrift, finner du mer info her.

Se alle våre aktuelt-saker

CEO – LEXIT GROUP KONSERN

Sjur Skjæveland

Skjæveland har vært CEO for Lexit-konsernet siden august 2019. Før han tok over ledelsen av Lexit, var Skjæveland leder for strategi og forretningsutvikling i Orkla Confectionery & Snacks, et av forretningsområdene i Orkla-konsernet. Han har bred internasjonal erfaring fra ulike leder-, rådgiver- og styreroller innen merkevarer, næringsmidler, media, teknologi og management consulting fra blant annet Schibsted og Bain & Co. Skjæveland har en mastergrad i internasjonal business fra Columbia University i New York, samt en bachelor fra Universitet i Oslo i tillegg til å ha gjennomført executive utdanning med IMD.

Mr. Skjæveland has been CEO of Lexit Group since august 2019. Before Lexit, he was Head of Strategy and Business Development at Orkla Confectionery & Snacks, a division of the Orkla Group, the leading FMCG-company in the Nordics. Prior experience includes leadership roles at Schibsted and Bain & Co. He has extensive international experience from different leadership, advisory and board positions in FMCG, media, technology and management consulting. He holds a Master Degree in International Finance and Business from Columbia University in NYC and a Bachelor Degree from the University of Oslo.