Support

Lexit Group har en veldrevet og effektiv service- og supportavdeling som yter telefonsupport, gjør service på produkter inne på eget serviceverksted eller bistår kunder på deres lokasjon. 

Dersom din bedrift har virksomhetskritisk utstyr i drift har vi også mulighet for å utføre preventivt vedlikehold. Vår service- og supportavdeling består av en serviceinnstilt koordinator og flere dyktige sertifiserte serviceteknikere.

Trygghet med serviceavtale

En serviceavtale gir din bedrift forutsigbarhet og mulighet til å fokusere på det dere gjør best, og gir dere prioritert behandling. Kontakt oss for mer informasjon dersom dette høres interessant ut.

Supporttelefon +47 63 98 40 81

Vennligst ha ditt saksnummer klart om det gjelder en eksisterende sak. Saksnummer skal medfølge varer ved innsending eller innlevering av servicesaker.

Det kan også sende epost til support@lexit.no med en beskrivelse av eventuelle utfordringer som ønskes løst. Du vil da motta svar med saksnummer og rutine for innsendelse av utstyr til serviceavdelingen. Saker blir overvåket kontinuerlig og ansvarlig tekniker vil følge opp din sak.

Serviceportal

Faste kunder har tilgang til vår egenutviklede service-portal. Her kan du enkelt opprette service-saker og følge status i egne aktive saker. Du vil også kunne kommunisere med vår koordinator og/eller ansvarlig tekniker.

Ta kontakt med ansvarlig selger eller servicekoordinator dersom du ikke har fått tilgang.

Autorisert servicepartner

Lexit Group er autorisert servicepartner (ASP) for Honeywell og Bluebird. For Zebra er vi ASP på printere. Vi er i tillegg Preferred Partner for Winmate.

TeamViewer

For fjernstyring i forbindelse med support, vennligst last ned Teamview her eller klikk på ikonet under.

  

 

HJELPER DEG GJERNE: Denne gjengen med flinke og engasjerte teknikere og koordinatorer, hjelper deg dersom du trenger det. Ta kontakt, så fikser vi utfordringene dine!